, Volume 3, Issue 2, No 10, Year 2025 , Pages 95-

    نگاهی به آموزش فلسفه برای کودکان در ایران و چالش‌های فراروی آن / محمدعلی شریفی‌اسدی

    Article Type: 
    Promotional
    Writers:
    Mohammad ali Sharifi asadi / کارشناس ارشد فلسفه دانشگاه باقرالعلوم / maaref@qabas.net
    چکیده و کلیدواژه فارسی (Persian)
    Title :نگاهی به آموزش فلسفه برای کودکان در ایران و چالش‌های فراروی آن / محمدعلی شریفی‌اسدی
    Abstract: 
    نزدیک به پنج سال از سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی در جمع نخبگان و فضلای حوزه علمیه‌ی قم می گذرد. معظم له در آن جلسه‌ی مهم، ضمن تبیین چالش های فلسفه در حوزه های علیمه، یکی از وظایف بسیار مهم عالمان حوزوی را نوشتن کتاب های فلسفی برای کودکان و جوانان با مبانی استوار و ادبیات جذاب دانستند. در این نوشتار، برآنیم تا افزون بر ارائه گزارشی از روند ترویج فلسفه برای کودکان در ایران، اشاره ای نیز به چالش های فراروی آن داشته باشیم تا بدین وسیله، گامی در تحقق خواسته های معظم له برداشته باشیم.
    Cite this article: RIS Mendeley BibTeX APA MLA HARVARD VANCOUVER

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    Sharifi asadi, Mohammad ali.(2025) نگاهی به آموزش فلسفه برای کودکان در ایران و چالش‌های فراروی آن / محمدعلی شریفی‌اسدی. , 3(2), 95-

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    Mohammad ali Sharifi asadi."نگاهی به آموزش فلسفه برای کودکان در ایران و چالش‌های فراروی آن / محمدعلی شریفی‌اسدی". , 3, 2, 2025, 95-

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    Sharifi asadi, M.(2025) 'نگاهی به آموزش فلسفه برای کودکان در ایران و چالش‌های فراروی آن / محمدعلی شریفی‌اسدی', , 3(2), pp. 95-

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    Sharifi asadi, M. نگاهی به آموزش فلسفه برای کودکان در ایران و چالش‌های فراروی آن / محمدعلی شریفی‌اسدی. , 2025; 3(2): 95-